News: Booty dance

Booty dance

It is Saturday. Party. Dance.

I have wanted a tutorial/breakdown of the booty dance for more than a year. Hell, I did not even know what to call the move before this video entered my life.

How else am I to learn the booty dance. Go to a club and say, "Excuse me ma'am, what is the name for that dance?" Or, "Kind sir, could I pay you to teach me that booty dance?"

This video is heaven. And oddly ominous...to see that powerful female figure without a head for the duration of DJ Felli Fel's "Get Buck in Here".

You are heading straight to the mirror. Booking some private time. I know. And you will never fess up. That is the nature of trying to dance like a black person. This video will be our little secret.

Booty dance

Get the Gadget Hacks Daily

Life hacks for your smartphone.

31 Comments

God bless this woman...

get buck for your sway

Awww, yeah. I loves me some boo-tay!

I am learning how to booty dance.. this is a cool site.. thanks

can't... stop... SHAKING BOOTY!

I KnOw hOw tO dAnCe iM JuSt wAtChInG...

KILLER body!

wtf video will not play

not bad, although could be better =)))))) cool body!

How could I NOT watch? Those were some hot moves.

I DON'T KNOW WHAT IN THE HELL YOU WERE DOING BUT THAT ISN'T BOOTY DANCING...YOU WERE JUST POPPING YOUR BACK IN AND OUT...I KNOW 8 YEAR OLDS THAT COULD DO BETTER THAN THAT (NO LIE)...NEXT TIME YOU DESIDE TO DANCE PLZ DONT...

this is for beginners lmfao chillllllll

I LOVE THIS FREAKIN VIDEO AND IT REALLY WORKS THE BODY;)

This is her version of a booty dance. Soooo don't hate. This is a simple move for people who may not know how to booty dance at all. Great Job!

omfg...
girl next time ghet some longer pants or a bigger booty...
cuz that, that rite there is jus sad man...
i know a four year old that already kno's how to cuss and do the booty dance betta...(NOT PLAYING...)

so not the "booty" dance

hai this is rahul, i love this dance,and i can dance.

it looks easy once you follow the intructions. Great job!

i love u woman.........

good, for weight reducing humans.

Good 'nuf stuff! ... and to all you critics - please note that this is labeled 'Booty Basics'

Damn i like dat booty shakin and dat ass

Alright, this seriously helped me lmao. I am a white girl with no rythm... so this helped lmao I gotta keep practicing though to get that good. God bless you girl!

i kan pop my azz dumb fast
wanna see??

u should work a little on the poping

O.O...........................................

owwww niice tutorial! thanks2:) xoxox

it's good; unless you what is booty

Share Your Thoughts

  • Hot
  • Latest